tisdag 12 juni 2012

Nuuuu får jag visa mina alster!

Nu är Inzpiras stora Happi-tävling över och de fantastiska vinnarna är presenterade! GRATTIS till alla inblandade och ett extra stort grattis och hurra skickar jag till finaste Emmy som kom på sjunde plats! Själv är jag glad för min blygsamma placering: plats 103 av 204 deltagare! :D

Detta innebär i alla fall nu att vi andra får visa upp våra alster! :)

Tyvärr blev det så att jag bara hann med två av de fyra deltävlingarna. Det var faktiskt så att jag knappt fick iväg det andra bidraget eftersom jag var magsjuk då. Men men, det gick och jag är hyfsat nöjd. Det fjärde blev inte gjort för att jag var bortrest då.

Här är mitt bidrag till den allra första deltävlingen:




Den andra deltävlingen var lite knepigare, då skulle man skapa både en gåva och ett medföljande kort. Jag målade om en korg och skapade ett handtag till den av ståltråd och maaaassor av garn. Jag hade tänkt att fylla korgen med egenbakade cupcakes men när man är magsjuk så är man ju inte så jättejättesugen på att stå och slava i köket så det fick bli köpekakor istället. ;)




4 kommentarer:

  1. Ååååh galet snyggt!!
    Blir tokkär i korgen!!!
    103 är ju galet bra när du bara hann med hälften av bidragen!! Heja dig!!

    SvaraRadera
  2. Så läckert kort och läcker färgkombo!
    Och korgen var så snygg och lockande, med eller utan cupcakes. :)

    SvaraRadera